Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Srbiji je dosta ponižavanja!

Komentari (122) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 04 mart 2011 12:18
kaja
amin
Preporuke:
0
0
2 petak, 04 mart 2011 12:27
Peter RV
Malo predugo za mene, ali se slazam u svakom detalju.
Istina nam dolazi iz srpskog Gvantanama.
Preporuke:
0
0
3 petak, 04 mart 2011 12:30
Dario
Ja sam iz opštine Indjija ... Radikali su bili na vlasti u Indjiji i ništa nisu uradili,a ovi su još gori Ješićevci sa Srećkom Lopovom iz SPS-a ...
Poštovanje Šešelju i ako sam Hrvat cenim njegovo mišljenje jer je gotovo sigurno u pravu.
Svi mladi i perspektivni ljudi koji imaju šanse da odu u inostranstvo nemoj te da razmišljate nema ovde hleba i sigurno nikada neće i biti (za poštene ljude).Imam 20 godina i begam odavde ...
Pozz za sve poštene ljude
Preporuke:
0
0
4 petak, 04 mart 2011 12:46
Nikad-ni-u-jednoj-stranci
Izgleda da je VŠ pročitao program Dveri...
Preporuke:
0
0
5 petak, 04 mart 2011 12:57
Vid
Takmičenje u opisivanju katastrofe se nastavlja.
Vi se, gospodine Šešelj, tu odavno visoko kotirate.
I sve što ste ovde rekli je, na žalost, tačno.
Ali ne može se zaboraviti da ste u tri navrata, dok još nije bilo kasno ni za Kosovo ni za srpsku državu, naprosto izbegli da preuzmete vlast i odgovornost. Prepustili ste to upravo snagama koje ovde opravdano kritikujete, ostavivši za sebe ulogu bogate opozicije, s puno prava i malo odgovornosti. ("Mi smo najbogatija firma u Srbiji!" govorio nam je Vučić, tada Vaš generalni sekretar.)

Ovde je odavno reč o nečem drugom, gospodine Šešelj. Politička klasa je najgori deo srpskog naroda (ako uopšte jeste njegov deo) i tu nema leka. Nema na političkoj sceni ni jedne alternative za takvu političku scenu. I Vi ste, na žalost, samo deo takve političke klase. Razumevajući okolnosti u kojima se nalazite, neću ovde dalje dokazivati tu opasku.
Ali, ako zaista želite dobro svom narodu, budite prvi koji će zaista otvoriti prostor za nove ljude u Srbiji.
Preporuke:
0
0
6 petak, 04 mart 2011 13:06
Vladimir Polovina
Srbija čeka Šešelja, živela Velika Srbija!!

Vrati se vojvodo!
Preporuke:
0
0
7 petak, 04 mart 2011 13:15
Uskokovic Sasa
Izbori dolaze pa da se pozovu "zalutale ovce" da se vrate starom stadu. Inace je gotovo sve napisano cista istina.
Preporuke:
0
0
8 petak, 04 mart 2011 13:15
Turas
Ovome Vojinom apelu građanima Srbije nema šta da se doda.Zato,valjda izostaju komentari,ili je možda već kasno?Nije moguće da je apatija uzela toliko maha.Javite se želim vaše komentare.
Preporuke:
0
0
9 petak, 04 mart 2011 13:22
vojislavi
dva najobrazovanija politicara srbije su kostunica i seselj. takodje, jednini su dosledni. medjutim, nikako da materijalizuju potencijalnu politicko-ekonomsku saradnju sa rusijom i kinom. nikako da dodje neki znak iz moskve da srbija zaista moze bez EU. moskva stalno govori da podrzava srbiju u eu?!
Preporuke:
0
0
10 petak, 04 mart 2011 13:28
Radmila
Vojislav Seselj je u kazamatu vec osam godina ali je daleko slobodniji od na primer Borisa Tadica ili Tomislava Nikolica! nista nije tuznije u zivotu kada se ljudi pretvore u crve i kada se njih stide i njihovi potomci!
Preporuke:
0
0
11 petak, 04 mart 2011 13:34
slobodan45
treba nekoliko miliona POŠTENIH patriota, koji znaju kvalitetno da rade svoj posao, makar to bilo i čišćenje snega, da bi srbija krenula napred, naše stranke nemaju ni to, zbog negativne selekcije...i normalno, okretanje prema istoku, bežanje od neprijatelja i bankarskih, korporo-harača...
Preporuke:
0
0
12 petak, 04 mart 2011 14:04
M.Mirkovic
Potpuno ste u pravu gospodine Seselj, ljudi su polako poceli da otvaraju ocu sta nam se desava u Srbiji, tek nakon 10god, samo da nas bude dovoljno za sledece izbore koji misle svojom glavom, jer Srbija je na kolenima...
Preporuke:
0
0
13 petak, 04 mart 2011 14:13
Simić Manojlo
Neznam koliko je u pravu Šešelj što se tiče njihovog
ekonomskog programa o oživljavanju privrede i njene
najvažnije grane, poljoprivrede (koja je i u Americi
strateška grana i dobija najveće subvencije), ali
mu se sasvim sigurno ne može osporiti, da je ovaj
užasni primitivluk Tadićevaca, o kojemu je još
Sterija sve rekao, doveo Srbiju u stanje kolapsa.
Mučno je gledati, kada mediji pod potpunom kontrolom, snimaju Tadića, kako prilazi radnom
stolu, pa kao Obama, sjeda, stavlja naočari i počinje
da radi. Intelektualec.
Ja se najiskrenije nadam, da će ga jednog dana, neki zaista slobodni mediji, snimati u zatvoru.
I svu njegovu diktatorsku kamarilu.
U tu svrhu, trebalo bi privuči strane investitore
da ulažu u izgradnju novog savremenog zatvora, za ove skakutane, trenutno na Vlasti.Nema pametnije
investicije.
Preporuke:
0
0
14 petak, 04 mart 2011 14:14
soja
eeej, mačak je on... on otišo u EU jos pre 10god, ni ne pomislja na povratak... a nas ovde pali 'nikad u eu'
Preporuke:
0
0
15 petak, 04 mart 2011 14:33
Cepomudreni
Vratia se Šešelj i pamet dobija, sada ništa ne razbija,niti tikve sadi.Hoće čova srpsku kuću da sagradi.Boljeg vala neeemaaaa.
Preporuke:
0
0
16 petak, 04 mart 2011 14:37
Dragan Petrović
"Brate" koji mi to nisi, usreći i sebe i Srbiju i ostani tamo gde si. Za odbranu na Sudu kapa dole, ali kao političaru daleka ti lepa kuća. Srbiji nisu potrebni nikavi Šešelji ali ni Tadići, a još manje cirkus od politike i od države koji se podrazumevaju uz vaše eminencije.
Preporuke:
0
0
17 petak, 04 mart 2011 15:05
Dušan Ariljević
U proglasu ništa novo osim demagoške retorike i naravno priče o novim i starim radikalima tako da se ne zna "ko je koga izneverio i da li će se kumstva obnoviti"? Novina je od vojvode, da u delu proglasa u kome govori o spoljnjim intresima Srbije, ne pominje "granicu Karlobag-Karlovac-Virovitica". Simptomatično!
Preporuke:
0
0
18 petak, 04 mart 2011 15:13
Sanja
Dario samo ti idi. Srećno!
Preporuke:
0
0
19 petak, 04 mart 2011 15:17
Coca
Evo i ovo dočekasmo, da nas slobodne ljude, teši
čovek koji je na robiji. I tužno i jadno i mučno i
i sramno za sve nas.
Vojislave Šešelju svaka ti čast.
Preporuke:
0
0
20 petak, 04 mart 2011 15:17
Rio Lobo
Vojo brate sto nagrdi toliko Tomu i Acu, pa mora se nesto raditi i zamajavati narod a bogami i sve one koji su navalili da nam otimaju Srbiju dok se ne vratis pa da to onda sve rasceramo. Kad se vratis pa sa jos jednim Vojom, ej gde ce nam biti kraj!
Preporuke:
0
0
21 petak, 04 mart 2011 15:32
Miroslav Anđelković
@Dario

Pa zar Ješić, najevropskiji gradski menadžer, još nije napravio Istraživačko razvojni centar sa indijskim kapitalom, koji će, kako je obećao (u Tadićevom i Dinkićevom maniru), zapošljavati 25.000 Inđijaca, pardon Indijaca, jer Inđijaca nema u tolikom broju?!
Preporuke:
0
0
22 petak, 04 mart 2011 15:36
The Tao of Groove
Ima li nesto da nije tacno u ovoj Seseljevoj poruci? Iz zatvora bi bolje vodio drzavu od Borisa Tadica. Svako dete bi bolje vodilo drzavu jer ako se Boris Tadic nekome dopada, a videli smo da se svidja nemackim ministrima, onda bi jedno dete na celu drzave dobijalo uzdahe ispred malih ekrana i donosilo pozitivne poene Srbima.
Preporuke:
0
0
23 petak, 04 mart 2011 15:41
Golub
Vojvodo, izdrži!
Preporuke:
0
0
24 petak, 04 mart 2011 16:06
Poruka Šešelju....
Nije dovoljno samo ići za Srpskom radikalnom strankom jer oni su u vreme kada su bili zajedno sa Nikolićem i Vučićem odlučno bili, znam jer sam u njoj bio, bili protiv izlaska na ulicu i traženja rešenja protiv vladajućeg režima. Tada su me mnogi koji su ostali u današnjoj SRS uveravali u Tomin argument da se nema šta tražiti na ulici. A sada kada ih je Toma Nikolić napustio osipaju drvlje i kamenje na tog istog Tomu Nikolića. Ne samo da nije valjao Toma Nikolić nego i ti isti radikali koji su se tada vukli ko ovce za njim. Od radikala jedino poštujem šešelja i Zorana Krasića, neke, pak, ne poznajem, ali za većinu onih sa kojima sam drugovao i koji su ostali u istoj stranci spremno tvrdim da su najobičniji karijeristi, neznalice ili pokvarenjaci. U to me ne može razuveriti ni sam Vojislav Šešelj. SRS je mrtva stranka, prepuna oportunista i kalkulanata. Poruka Šešelju. Mora se tražiti alternativa!
Preporuke:
0
0
25 petak, 04 mart 2011 16:07
Vlada Kanada
Dobro došao g-dine Šešelju! U ovom trenutku samo ti Srbiju možeš prodrmati i probuditi. Samo probuđena Srbija može naći svoj put u spasenje od zapadnih varvara.
Preporuke:
0
0
26 petak, 04 mart 2011 16:08
Ružičasti panter
@Peter RV
Pretpostavljam da ste hteli da kažete "iz Gvantanama za Srbe" i u tom smislu se slažem sa Vama. Zaista ove reči su istinite ali ne znam koliko će ljudi to pročitati.
Preporuke:
0
0
27 petak, 04 mart 2011 16:20
Aleksandar Nevski
SRBIJA je bez alternative a ne Brisel i Vašington!!!
Preporuke:
0
0
28 petak, 04 mart 2011 16:26
Blagoje
Vaistini Vojislave!

Dario, ima leba ovde. Nema "beganja", gde god odeš za sve si samo Balkanac, Hrvat ili Srbin to je njima nebitno.
Preporuke:
0
0
29 petak, 04 mart 2011 16:53
srba
Srbija čeka Šešelja !
Preporuke:
0
0
30 petak, 04 mart 2011 18:28
Visarion Dušanu Ariljeviću 1
Kažete Ariljeviću "ništa novo" u proglasu Vojislava Šešelja.Može se, ako pažljivo čitate, da kaže da od Svetog pisma do danas nema ničeg novog.Ali ne kažete je li to u tom proglasu malo.Pogledajte gosn Ariljević šta je novo u Srbiji posle pobede DSa i koalicije.Da je bar ostalo ono staro, nego se sve srozalo.Ti trikovi "ništa novo" ili "ma puistite Šešelja, on je malo onako" odavno su na sceni.Načiniš od njega monstruma, što ja on , istini za volju na neki način sam svojim nekim gestovima , inspirisao i ne vidiš da je čovek dosledan, da sve što govori ako se ostvari, čak u 50 posto ima da izmeni sliku Srbije.On nikad nije vladao sam I kad je vladao činio je to u stani pani situacijama kad se sastavljao kraj s krajem,Mi smo od Miloševića već načinili Sotonu a čovek je vodio zemlju pod sankcijama i vodio u rat kad drugog izbora nije bilo.Nije ispalo dobro ali se sve održalo.Za mnoge je pod sankcijama bilo bolje nego sad pod patronatom zapada.Svi oni koji ne rade to misle.700 hiljada
Preporuke:
0
0
31 petak, 04 mart 2011 18:42
Visarion Ariljeviću 2
Mi ne smemo gosn Ariljević da beknemo da su sankcvije uništile velike fabike, da su NATO avioni pobili toliko i toliko Srba pa i one u TVu.Da osiromašeni uranijum izaziva rak kod žena , da su mnoga posle toga rođena deca u Srbiji koja su hendikepirana , nastala od tih zračenja, da je to zločin milenijuma a ne zločin veka.Mi ne snjmemeo da kažemo da su srpski generali na Kosovu morali da otvrore saobraćajnice koje su UČK izbarikadirale, da su Šiptari stvarali svoje institucije bez pitanja države u kojoj su živeli , da su lagali kako ih Srpske vlasti otpuštaju iako su od UČKa dobili naređenje da posao napuste i da ne nabrajam .Šta je tu bilo rešenje?Pregovore neće, svoju državu hoće.Tu je ono što je učinnio Milošević bilo jedino.Šta biste vi uradili.Šta NATO, šta Amerika.A mi smo na sve to zaboaravili i pravimo se da ne postoji.
Mi trenutno nemamo drugog nego ŠešeljaNama treba Putin .Uništio je Hag.Rasturio ih ko Panta babu.Takav nas može da izvede.Drugoga nemaOsvrnite se.Ovi su gori od Na
Preporuke:
0
0
32 petak, 04 mart 2011 18:56
Visarion Ariljeviću 3
Nisam ŠEŠELjEVAC.Nisam politički opredeljen.Čak sam spreman da se zalažem da nikog ne glasamo.To je jedini način da svima damo do znanja šta o njima mislimo.Ali to je teško izvodljivo.Doći će sa 200.000 glasova na vlast.Natovariće nam svoju gladnu kamarilu da pljačka, po prinipu sjaši Kurta da uzjaši Murta.A mi više snage za te podvale nemamo.Mi smo na ivici.Sada spasavamo Hrvate, skidamo optužnicu protivu čoveka koji je ubijao Srbe.Najednom puj pike pogrešili smo.Preko noći.Zar ne vidite ko nam je naredio i koga slušamo.Gosn Ariljeviću čovek čami u zatvoru kao da je on pobio one u RTSu za vreme biombardovanja.A NATOvci su tačno znali ko se tu nalazi i smišeljeno to učinili da bi posle skrenuli pažnju sa sebe na nas. I mi sada hoćemo u NATO.Ko smo mi to moralno.Možemo li beskrajno da se lažemo.Amerika ima fakultete za proizvodnju i plasman laži.Hrvati su državu načinili na lažima."Domovinski rat" koješta.Napadali zajedničke kasarne koje su mirovale i u kojima su bili i Hrvati.Osvestimo se
Preporuke:
0
0
33 petak, 04 mart 2011 19:09
Zoran, za Poruka Seselju...
"...ali za većinu onih sa kojima sam drugovao i koji su ostali u istoj stranci spremno tvrdim da su najobičniji karijeristi, neznalice ili pokvarenjaci."
Sta, zar su ovi na vlasti bolji? A oni u LDP-u sto bi za pohvalu nekog zapadnog ciinovnika prodali i rodjenu majku nekmoli svoju zemlju? Koliko je penzionisani general Perisic dobio od americkog agenta John-a Neighbor-a u dok ga je u nekoj kafani na ibarskoj magistrali snimala srpska vojna kontraobavestajna sluzba kako prodaje dokumenta sa oznakom drzavne tajne? 400 evra? Licni integritet je u vecem deficitu u Srbiji danas nego srpska ekonomija a taj deficit ce se u buducnosti nadoknaditi mnogo teze od ekonomskog posto stasavaju generacije vaspitavane na vrednostima Farme, Velikog brata i Dvora a B92 ih na nacionalnoj frekvenciji edukuje o tome kako je spasavanje NATO pilota oborenog dok je bombardovao srpsku teritoriju gest izvanredne humanosti. Masovno drogiranje omladine, vece nego ikada u istoriji zemlje da i ne pominjem.
Preporuke:
0
0
34 petak, 04 mart 2011 19:29
saša r.
Srpskoj radikalnoj stranci sam mnogo zamerio neizlazak na ulice Beograda kada je dopušteno da padne Knin. Takođe sam im zamerio što su dobijene izbore i vruć krompir prepustili drugima.
Ipak, svaki pošteni pravnik i advokat će vam reći da je ovoliko držanje Vojislava Šešelja u Haškom kazamatu, van svakog međunarodnog prava. Način na koji se postupa prema Šešelju predstavlja bezumno iživljavanje belosvetskih sadista i njihovih slugu.
Podržavam gospodina Šešelja, njegovu hrabrost, istrajnost i duhovitost, kao i sve ostale osobine koje je pokazao za svih ovih godina od kako je utamničen.
Preporuke:
0
0
35 petak, 04 mart 2011 19:36
Cmok Toronto
Čestitka NSPM na hrabrosti da objave ovaj proglas.
Svi poniženi dignite čela.
Nije teško.
Preporuke:
0
0
36 petak, 04 mart 2011 19:38
paja patak
Dobro, neka je Šešelj sa svojim konstatacijama čak i u svemu u pravu..... i – šta onda? Samo on, samo SRS...( uz podršku Rusije i Kine) ? Šta misli, na koji način može da utiče na politiku i na donošenja rešenja u zemlji? Ako hoće sam, to može samo državnim udarom, jer na izborima nikada ne može osvojiti većinu mandata. Nijednom reči ne pominje potrebu saradnje sa bilo kojom drugom strankom, pokretom, ili nečim sličim. Ne zamišlja valjda da sam osvoji većinu? Nikada se, uostalom, nije ni isticao uviđavnošću u realnost. Trla baba lan da joj prođe dan.
Preporuke:
0
0
37 petak, 04 mart 2011 20:41
Peter RV@ Ružičasti panter
Da, zapravo sam htjeo to da kazem. Hvala na ispravci.
Preporuke:
0
0
38 petak, 04 mart 2011 20:44
gavrilo p.
Doktore,

slazem se za svim sto ste napisali.

Nadam se Vasom brzom povratku u zemlju.Ali ne zaboravite,svi pamtimo Vase vreme provedeno u politici,nista nam dobro niste doneli.
Nije dovoljno biti sam protiv svih,i radikalizovati deo drustva do te mere,da postanu nepristupacni za bilo koju drugu ideju.
Budite sigurni da nikad necete osvojiti toliko glasova da sami vladate.
Ako budete mudri,i Vasim povratkom doprinesete ekonomskom razvoju Srbije,i ciscenjem kriminalnih sfera iz drustva imate moj glas.
Ako krenete opet svoj retorikom iz devedesetih,zaboravite na mene.
Vise nikome nije do slusanja beskonacnih rasprava o besmislenim temama.
Okrenite se realnom zivotu,budite pristupacan za sire slojeve drustva,pokrenite ekonomiju Srbije kroz mudre dogovore sa Rusijom i Kinom,a za ostale ostanite otvoren i prihvatljiv,ali bez uslovljavanja,to vazi za sve!
Bicemo spaseni tek kad se resimo bele kuge,vratimo seljake na njive,ozivimo kulturno blago naseg naroda, itd
Preporuke:
0
0
39 petak, 04 mart 2011 21:02
Bojan Todorović
E, što me podseća ne nekog....
Nikako da se setim na koga...!
Možda neki brkovi, omanji....
Preporuke:
0
0
40 petak, 04 mart 2011 21:17
Knjige u ruke.....
@Zoran
Šta, zar ovi na vlasti....Vi kao svaki Srbin, odmah skače na argument a da ga nije ni shvatio. Rekoh, prvo, alternativa. A, kakva, o tome se može podugačko razglabati. Ali i pre svega, da bi se izašlo iz ovog kala potrebna je trezvena pamet koju, eto, ne vidoh, kod pomenutog. Ovde, izgleda, mora da se izvede svojevrsna kulturna revolucija da bise uopšte krenulo od početka. Naravno, šalim se, ali, u svakoj šali ima i po malo zbilje....I, to je ono što ovde malo njih shvata. SRBI, POČNITE VEĆ JEDNOM DA SE BAVITE OZBILJNIM TEMAMA JER ĆE VAS VRAG ODNETI SA OVOG SVETA.....
Preporuke:
0
0
41 petak, 04 mart 2011 21:39
Pera
Puno tačnih opaski o stanju u Srbiji, izmešano sa puno izmišljotina.Manipulantska priča e da bi se nekako prošao cenzus,koji do sada na lokalnim izborima niže Save i Dunava nije pređen."Vojvoda" koji je hteo da kruniše tuđeg kralja,da pomogne Amerikancima da sliste Sadama,a bio šef parade i glavni "trubač" kod Miloševića, sada više piše o njegovim glavnim pomagačima Nikoliću i Vučiću nego o svojoj ulozi u sprečavanju sopstvene stranke da dođe na vlast.Njegove "legendarne" izjave o Gavrilu Principu i granicama "KOV" sprečile su njegove pajtaše da pobede njemu toliko mrskog Tadića.Naravno sad mu nije mrsko da njegovi radikali dele vlast u javnim preduzećima Beograda sa Čedom i Tadićem.Očigledno nepromenjena svest o sopstvenoj veličini,ničim utemeljena u realnosti.
Preporuke:
0
0
42 petak, 04 mart 2011 21:59
Visarion za Todorovića
Gospodine Todoroviću, niste originalni.Već su ga odavno sa tim brkovima crtali po zidovima.Znam šta hoćete da kažete.Ali recite ko će da nas izvede iz ovoga zla.Davljenik se i za slamku hvata.A vi hoćete i tu slamku da mu uzmete.
Ne ljutim se, samo razmišljam.Mnogo smo se prozlili i svaka vaška obaška.Mora da postoji neko, bilo ko ali da ima petlju da nas povede .Nema
velike reči, nema velike ideje, nema nijednog znaka u svim tim govorima političara (amatera, nekvalifikovanih,često šarlatana ,frazera,jeftinih demagoga, kojima se providi alavost za pare. Pazite u svetu svako mora da bude kvalifikovan da bi nešto radio, samo su političari nekvalifikovani).Ponekad kao Hitler potpunio ludi, ili kao Staljin neprikosnoveni, ili kao Buš glupi).I mi biramo.Pa taj Šešelj je u tom Hagu pokazao kako se čovek brani, kako ih čini lutkama u rukama vlastitih pravila igre.Svi to vide.Baš me čudi da nemate , ili niste pratili, osećaj da je to nešto.Razumem ali ...
Preporuke:
0
0
43 petak, 04 mart 2011 22:01
Branko
Lepo gospodine Šešelj nema šta . Tekst Vam je odličan. Ako si stvarno patriota i spreman si sve da daš za ovu Srbiju onda se pogrči i poturi - uvuci rogove i gutaj knedle - ulizuj im se, plači, kukaj i moli i kleči ljubi im stopala pravi se glup i budala nevešt i smušen pristani na sve SAMO DA DOĐEŠ I POMOGNEŠ SVOM NARODU .Tvoje lično neprikosnoveno , veliko i nikad više ponovljivo JAAAAA - preče ti je od tvog naroda.Fala ti lepo na tekstu I savetu ALI ZNAJ imamo mi ovde u Srbiji takvih JA POLITIČARA mnogo jačih nego što si ti.Za razliku od tebe oni su mnogo mudriji i lukaviji NE PRSE SE NE TRSE SE NE ISTERUJU ISTINU PO DANU , JEDNO PRIČAJU DRUGO RADE , SVESNO OBMANJUJU NAROD , I RADE TI O GLAVI .Žali bože što si toliko u zatvoru kad ništa nisi promenio u svom ponašanju.Da te sad puste odmah iz zatvora sa tim tvojim ponašanjem samo bi ojačao DS i Nikolića .Na kraju bi se tvoje spašavanje Srbije svelo na izreku:Otišo Martin u Zagrev došo Martin iz Zagreba.
Preporuke:
0
0
44 petak, 04 mart 2011 22:26
cenda
e moj vojine svaka ti je ko iz jevandjelja ali sto bi reko jedan moj komsija,,, djabe pricas,, mislim da je gotovo i da je prekasno za spas srpstva. ko da nam je bog oci glibom zamazo pa nista nevidimo sta nam krvopije spremaju i sta nam rade.
Preporuke:
0
0
45 petak, 04 mart 2011 22:33
Observantes
Dakle,posle onog poslednjeg Miloševiševog anticipirajućeg govora doživesmo i rekapitulaciju gradiva samo uz desetogodišnju prospekciju i sve to na „bezalternativnom putu“.Kampanja je počela a SRS i njen lider će izgleda ozbiljno da uđu u ovu priču.Srbija je ipak u reprezentativnoj studiji a ovaj(ne samo) „uskostranački“ proglas Prof. dr Šešelja biće vrlo brzo životno proveren. Srbi i građani Srbije su pred jako važnom predstojećom i anonimnom, životno važnom proverom(izbori). Posle ovih izbora više neće biti nacionalnog jadanja i kukanje nad zlom sudbinom koju su nam projektovali(istina je da su prethodnoj deceniji učinjena „svrsishodna“ nedela protiv srpskog naroda da bi smo stigli do ovde). Koliko smo sami spremni da u tome učestvujemo i to legitimišemo na sopstvenu štetu predstojeći meseci će pokazati. Biće ovo presek svesti i biće odgovornost do u svakog pojedinačno.Samo ne na ulice, Srbima su tu spremljene, večito pripravne (istorija nas tome uči!)već prepoznatljive antinacionalne zamke.
Preporuke:
0
0
46 petak, 04 mart 2011 22:34
@ Branko
Nešto ne primećujem da DS i Nikolić rade na tome da se Šešelj što pre vrati u Srbiju i da "svojim ponašanjem" samo ojača pozicije demokrata i narodnjaka - kako Vi kažete.Pre bih rekao da je obrnuto.Uostalom, o tome je u svom intervjuu nešto rekao i general Delić.
Preporuke:
0
0
47 petak, 04 mart 2011 22:35
Jelena@paja patak
Sad bas da je trla baba lan da joj prodje dan nesto taj dan traje osam godina,a zapoceo je onim vodite ga i ne vracajte.Pa sta je ova kompradorska druzina sa ovim prosrpskim uradila Srbiji i narodu za tih osam godina.Rezultati ko kiklop,45o.ooo otpustenih,sve rasprodato i unusteno,glad a oni se reformisu i idu u Evropu .Prodavci magle.I ne zaboravite bombardovanje,osiromaseni uranijum i poruku da Srbi treba deci da objasne da je bombardovanje bilo vaspitno.
Preporuke:
0
0
48 petak, 04 mart 2011 23:18
L
dva Kostunica i seselj.takodje, jednini su dosledni


Ako je doslednost:
  • biti pion onog štaba u Pešti

  • biti u kaoaliciji sa Čankom, Čedom itd

  • dozvoliti da ti poslanicima šef bude Čeda

  • dati podršku Tadiću


pa posle "srbovati",
onda ja,jadan, nemam pojma šta reč "doslednost" znači.

Jedine dve stranke koje su dosledne su LDP i SRS. Nisu gotovo ništa menjale tokom godina.
*
Čudim se hrabrosti urednicima NSPM da ovo objave.
*
Nego,uz sve poštovanje za donkihotovsku borbu VŠ u kazamatu,ima mu se mnogo toga zameriti: Recimo, ona priča o klanju kašikama.Jedan takav um je morao znati šta znače psihološki ratovi.I da će se takve izjave obiti o glavu Srbima.
Vako razuman bi rekao: "Ljudi, rat je grozna stvar, ljudi puknu,čine svašta, isplivaju iz podsvesti raznem mržnje,otme se kontroli.itd,itd"

Umesto toga, on maše pištoljem u studiju i priča o klanju kašikama.
Preporuke:
0
0
49 petak, 04 mart 2011 23:27
Ad hoc
Poštovani i dragi Vojvodo,Profesore,Doktore,Brate Srbine.
Kad je Đeneral Mamula hteo da sredi ustaše,balije,janeѕe ,a s tim i potonje(sadašnje) probleme,kolko znam Sloba se ustručavao "da proliva krv"a ni Ti Brate nisi hteo rata.

Živ i zdrav nam se vrati iz kazamata.
Će vidimo ostalo potom.
Preporuke:
0
0
50 petak, 04 mart 2011 23:33
Vladimir@paja patak
E bas si Paja Patak.Zivi u uverenju da si napisao nesto pametno ali ja sam uveren da ti sam ne verujes da je tako.Kavo ime takav i komentar.
Preporuke:
0
0
51 petak, 04 mart 2011 23:59
Dušan Ariljević
@Visarion 1,2,3
„Nisam ŠEŠELjEVAC.Nisam politički opredeljen.“ Ja to mogu da tumačim i na način da niste član SRS ili niste pristalica V. Šešelja, (Šešeljevac) ali ste „politički opredeljeni“ imate stav – dobro se politički orjentišete. U osnovi sve se u Vašem komentaru svodi uglavnom na nabrajanje posledica koje su zadesile Srbiju, srpski narod i građane uopšte. Tvrditi suprotno, bilo bi neozbiljno. Ostavljam malu rezervu, uglavnom je to bilo tako. Ja ću samo na jednom primeru ilustrovati u čemu mislim da je stvarni problem naše, srpske nesreće koji se ogleda u apsolutnom nerazumevaanju stvarnosti i u pogledu (istorijskog) vremena i prostora (koji nas okružuje). „Mi ne smemo gosn Ariljević da beknemo da su sankcvije uništile velike fabrike,“ Poslužiću se ovom Vašom konstatacijom koja je potpuno netačna. Sankcije su uvedene 92. godine a dva sasvim druga razloga su dokrajčila „veliku privvredu“: raspad Jugoslavije i ratovi koji su se vodili posle tog raspada.
Preporuke:
0
0
52 subota, 05 mart 2011 00:00
Dušan Ariljević
nastavak:


Osnovni razloga sloma srpske privrede i ne samo privrede je zakasnelo transformisanje, reformisanje društva i države u odnosu na ono što se dešavalo sredinom osamdesetih godina oko nas i uopšte u svetu. Procesi promena koji su bili vidljivi u državama poput Kine i Rusije društvenoj eliti oko Miliševića nisu bili dovoljan signal u kom pravcu treba krenuti. Poznato je da je Zapadu bilo stalo da „socijallizma više ne bude“ i da su se svojski trudili da to iskorene ne birajući sredstva ali je pri tom još očitije bilo da je srpska vlast nastojala da zadrži status kvo. Opet da pomenem Ruse, sa dupo više „socijalističkog staža“ oni kreću u reforme a mi ostajemo čuvari jednog projekta koji je bio „uspešan“ samo u sferi društvene potrošnje, koji je inače davao stvarne rezultate do sredine 60-tih godina a posle toga, polako ali sigurno postajao apsolutno neproduktivan.
Preporuke:
0
0
53 subota, 05 mart 2011 00:02
Dušan Ariljević
nastavak 2.
Da se vratim na sankcije, 1989, 1990, i 1991, znači pre sankcija mi smo imali potpun pad privrede ali još uvek zaposlene na broju, odnosno na „čekanju“ kako se to popularno zvalo.E sad mi raspravljamo kako je to ko vodio državu pod sankcijama. Nije to pravo pitanje. Milošević je bio skoro pet godina pre toga na vlasti. Za mene je to pitanje njegove odgovornosti. Šta je učinio za tih pet godina? Po mom skromnom gledanju to je bio ključni period. Vi ste pomenuli bar dvadeset zala koja su nas zadesila za ovih 20 godina. Ja sam pokušao da Vam ukažem samo na jedan problem, izostanak privredno-ekonomskih reformi koji je izvor drugih posledica pa na neki način i rata. Tako, da bi se razumeli, meni je manje bitno kako se na primer Milošević (ili Šešelj) držao na sudu, jer to je posledica – već kako se ponašao da Srbija izbegne sve ono što joj se dešavalo pa i taj Hag.
Preporuke:
0
0
54 subota, 05 mart 2011 00:04
L
Visarione, ne čudi se raznim Todorovićima, oni su i Patrijarhu cratli redenike.
To je sav mentalni horizont svih "todorovića", da svakome nalepe etiketu fašiste.
Ne znaju ništa drugo. Ne crtaju te brkove nikome iz NDH...
Preporuke:
0
0
55 subota, 05 mart 2011 00:07
slobodan45
biti će, šta biti mora...uskoro ćemo saznati...
GODINA RASPLETA...
Preporuke:
0
0
56 subota, 05 mart 2011 00:13
prosecan.srbin@mail.com
Doktor je dao dobru dijagnozu, al nam treba neko novi za operaciju.
Preporuke:
0
0
57 subota, 05 mart 2011 00:33
@L
Kakva Čedina dosednost - od monarhiste, preko studenskog vođe i Đinđićevog demokrate, zaštitnika mafijaških šefova, do šiptarskog lobiste!
To ni sve svetske vračare ne bi predvidele!

Nemojte da mislite da dvojica Vojislava nisu znala šta rade, pogledajte kad i oko čega su sarađivali išta je donešeno zajedničkim glasovima SRS i DSS.

Glasovima radikala DOS je uzeo mandate DSS, logično jer je hteo da oslabi vladajuću većinu, ali nepravedno prema DSS. Obrnuto je bilo 2008 sa predsednikom skupštine. Sve je to normalno u političkoj borbi.

Ono što je najvažnije, dvojica Vojislava su sarađivala oko ključnih stvari za Srbiju. Hvala im na tome.
Preporuke:
0
0
58 subota, 05 mart 2011 00:39
Milorad Bogdanović
Veliki pozdrav, velikom čovjeku.
Preporuke:
0
0
59 subota, 05 mart 2011 00:39
Mišljenja jednog klovna
I Paja Patak oboleo od depresije - dakle krajnje je vreme da se vrati Vojislav!
Preporuke:
0
0
60 subota, 05 mart 2011 01:10
@Nikad ni u jednoj stranci
Sramno je da neko koristi Šešeljev govor za propagiranje stranke za koju ne znamo ko stoji iza nje.
Preporuke:
0
0
61 subota, 05 mart 2011 01:18
Senka
(1.)Seselj je u ovom pismu dao istinsku analizu sadasnjeg stanja u Srbiji , (svi se komentatori slazu s tim).” “Nezaposlenost je povećana, preko 70.000 preduzeća je u konstantnoj blokadi, spoljnotrgovinski deficit od januara do oktobra 2010. godine iznosio je 4,2 milijarde evra, a u 2011. godini se očekuje još veći deficit, od osam milijardi evra…….Od građana Srbije su stvorili armiju nezaposlenih, siromašnih, ojađenih i poniženih, kojima su na tu muku nametnuli i osećaj krivice – da su sami krivi za to što ih je snašlo.”
Ponudio je i rjesenje:” da je jedini put koji omogućava Srbiji da opstane teritorijalno, politički i ekonomski, saradnja sa Rusijom, Kinom i državama koje neće vršiti nikakav politički pritisak na Srbiju, ili zahtevati bilo šta što je protivno interesima naše države i, što je posebno važno, neće se mešati u unutrašnje stvari Srbije.”
Pametnom bi i to bilo dosta.
Preporuke:
0
0
62 subota, 05 mart 2011 01:22
Senka
(3)A to sto Seselj kaze o kanalisanju da Nikolic radi da pomogne Tadicu , vidjeli ste nedavno i svojim ocima. Bile su mirne demonstracije u onom trenu kada su se poceli odigravati Fejsbuk nemiri u svijetu( Afrika i eto i Hrvatska sada) .U Srbiji imate samo obecanje o ‘ stiropor “ nemirima koji bi eventualno postavili Nikolica umjesto Tadica, Drugim rjecima da sjase Kurta a da uzjasi Murta.
Seselj ne predlaze rat nego samo promjenu kursa kojim drzava ide. Ako ovi sada insistiraju na NATO kursu a i budali je jasno sta je NATO radio Srbiji- normalno bi bilo da se ne ide putem NATO-a. I normalno bi bilo da se od NATOa trazi da isplati odstetu za terror nad civilima jedne zemlje. A nije normalno da se narodu namece da je taj teror sam trazio pa je i dobio zasluzeno.

Nije vazno koliko si odmakao na krivom putu nego je vazno da se vratis na pravi put bez obzira sto moras jedno vreme ici okolo naokolo .
Preporuke:
0
0
63 subota, 05 mart 2011 01:23
Teodora
G. Šešelj je skoro sasvim u pravu za sve što je izneo u Proglasu. Od 5. oktobra 2000. na ovamo Srbija se uništava teritorijalno, ekonomski, moralno... da bi rastakanje i besomučno pljačkanje dostiglo vrhunac poslednjih nekoliko godina, tako da je Srbija sada, najsiromašnija i najponiženija u svojoj istoriji.
Ono što ne odgovara istini je stavljanje u isti koš Naprednjaka sa aktuelnim vlastima, jer u satiranju Srbije nisu, niti sada učestvuju ni na koji način.
Čak, sigurna sam, da su jedina snaga koja može da zaustavi ovu propast države i naroda, baš SNS sa Tomom i Vučićem!
Preporuke:
0
0
64 subota, 05 mart 2011 01:52
Kole
Puna podrska Vojislavu Seselju!
Preporuke:
0
0
65 subota, 05 mart 2011 02:10
Visarion Todoroviću iznova
Ako tako idemo onda je pad nastao posle Nikezića.I da mu je Tito mentor.
I to može da bude u igri.Mica trakaljica je mnogo dublja nego što se vama čini.Ali
Sve se može tumbati ali da su sankcije dokusrile srpsku privredu to valjda ne sporite.
Loše sudite o meni.Možda je to otuda što za vas neutralnih nema.Ili je gospodin L u pravu?Sad svejedno.U svakom slučaju niste mnogo osporili od onoga što ja mislim da se desilo.
Čak i da ste u pravu to je samo jedan elemenat .Mene je zanimala kompletna slika ako ne i istina.Bojim se da sam se upetljao onde gde se odvijaju nepopravive i sudbinske naše "deobe"a tu leka nema.Bez nekog Šešeljnja nikako.
Preporuke:
0
0
66 subota, 05 mart 2011 02:14
@D. Ariljević
„...mi ostajemo čuvari jednog projekta koji je bio „uspešan“ samo u sferi društvene potrošnje, koji je davao stvarne rezultate do sredine 60-tih godina a posle toga, polako ali sigurno postajao apsolutno neproduktivan.“

Najveći deo stambenog fonda od 680.000 stanova, vredan 34 milijarde evra (trideset četiri milijarde evra), izgrađen je posle 1965. To nisu bile ni virtuelne ni pozajmljene milijarde (čitava Jugoslavija nije dugovala toliko) već milijarde izdvojene iz profita (čistog dohotka) koje su stvorila srpska preduzeća. Stanovi su samo mali deo ogromnog bogatstva stvorenog u Srbiji između 1965. i 1990. Da pomenem gigante u industriji farmaceutskoj, metaloprerađivačkoj, prehrambenoj, drvnoj, građevinarstvu, trgovini... Istovremeno, iz profita koji je stvarala ta privreda finansirani su besplatno zdravstvo, školstvo, zidani klinički centri, domovi zdravlja, univerzitetske zgrade, izdvajana ogromna sredstva za kulturu, kinematografiju, pozorišta, izdavačke kuće...
Preporuke:
0
0
67 subota, 05 mart 2011 03:05
Marko
Seselj je svakako u pravu po svakoj navedenoj tacki. Imamo marionetsku vlast sa najmarionetskim presjednikom na svijetu. Stidim se tih podanickih i izdajnickih dusa.
Vlast bez vlasti, puna korupcije, bez ijednog valjanog cilja. Puna lazi i spinovanja. Prodaje zadnje ostatke drzave zarad spasa fotelja. Upravljana od strane stranih drzava , nevladinih organizacija i korumpiranog kapitala uglavnom pokradenog od nesretnog srpskog naroda. U pravu je Seselj - Ovoj zmiji treba stanuti na vrati da ne bi progutala citav srpski narod i srpsku drzavu. Sto je dosta dosta je...
Preporuke:
0
0
68 subota, 05 mart 2011 05:57
pastrovic
Neka se vrati, ali prvijenstveno svojoj ženi i đeci.
Od SRS nema više ničega, a on je svojim odlaskom u 'Ag to "podržao"!
Pitam ja sve vas: koje je to pa teške intelektualce i pravničke vidre Dr. Šešelj nadmudrivao u Hagu?
Nadmudrio je uglavnom polupismeni svijet, uz nešto malo intelektualnih nakaza, a kojih je uvijek više nego onih sa kapacitetom.
Izuzimajući onog francuskog ustašu Iva Tomića, svi ostali su bili tužni i za gledanje, a kamo li slušanje.
Kad se vrati mora da meni lično kaže i obrazloži zašto barem njegovi radikali ne izađoše na ulice, kad padoše Knin i RSK?... (ponavljam pitanje već izrečeno u ovdašnjem komentaru), a znao je da se u toj RSK onako žestoko svađa sa Kepom i da ga omalovažava!!!
Zašto, ili - ZA KOGA?
Dalje, meni lično mora da objasni kako je moguće da on, četnički vojvoda, još nije zapazio da na nebo-plavoj radikalskoj zastavi nešto veoma SRPSKO nedostaje?
Kud pobježe KRUNA NEMANJIĆA, gospodine Vojislave... i gospodo radikali?
Preporuke:
0
0
69 subota, 05 mart 2011 09:42
L
Kakva Čedina dosednost - od monarhiste, preko studenskog vođe i Đinđićevog demokrate, zaštitnika mafijaških šefova, do šiptarskog lobiste!


Pa o toj doslednosti ti i govorim. Zar stvari koje si naveo a ja boldirao, nisu sve na istoj liniji?

Mislio sam na Čedinu doslednost: S crnim đavolom, samo protiv SRbije.

Ne sećam se da li je rekao VŠ ili Toma, 2002 godine: Lako je meni znati šta mi Đinđić misli, nego ne znam šta mi Koštunica misli.
Preporuke:
0
0
70 subota, 05 mart 2011 11:18
Bojan Todorović
@Visarion

Slažem se. Ni ja ne smatram previše duhovitim docrtavanja na posterima. Moja opaska se odnosi na izbor fotografije ( na naslovnoj strani ).
Pogledajte sami. Kao da su je namerno odabrali da stavom i frizurom neodoljivo podseća na Hitlera. Uistinu – Šešeljeva sličnost sa Hitlerom je mala. Najviše u zapaljivim nastupima, u navodnoj ugroženosti srpskog ( nemačkog ) naroda od svih i svuda, te potrebi da se na tu „ugroženost“ grubo odgovori, u diskriminaciji po nacionalnoj osnovi koju je delimično i sproveo u delo.
Učinci su mu beznačajni, ali sami stavovi i gestovi su mu bliži Hitlerovim nego što je to slučaj sa Miloševićevim.
Da li smo baš davljenici, ili ne, da li Šešelj uopšte može biti bilo kakva slamka, tema je za razgovor, ali se slažem sa Vama da su nam izgledi drastično smanjeni ako sve što radimo – radimo ušančeni u dva ( ili više ) suprotstavljena rova i komunikaciju vršimo kroz puškarnicu.
Tako „ujedinjeni“ mi treba da nastupamo prema spoljašnjem svetu.
Preporuke:
0
0
71 subota, 05 mart 2011 12:11
Coca@Dusan Ariljevic
Kada kažete da je glavni razlog naše loše situacije
taj što se oklevalo sa privrednim reformama, tu ima istine.
No, i da ste potpuno u paravu, a niste, nikako se
ne može oprvdati nečiji stav da vas i ratom vrati
"na pravi put". A meni se čini da to mnogi ne žele
da vide, ne žele o tome da misle. Od nas se traži
da to moramo raѕumeti, da je to njihovo pravo, da
se to mora prihvatiti. Je li to stav dostojan čoveka koji misli svojom glavom. Smemo li tako da
učimo svoju decu?
Preporuke:
0
0
72 subota, 05 mart 2011 12:16
@L
Ono što je najvažnije, dvojica Vojislava su sarađivala oko ključnih stvari za Srbiju.

Uz očigledna njihova neslaganja, razlike, njihove mane (ili vrline) međusobnu političku borbu, Srbija ih je uvek udruživala. Danas se isto radi o Srbiji koja je, zahvaljulući izdaju SPSa, ovde gde jeste. Nikolić se sprema da dokusuri ovo malo što je ostalo, nemaju VŠ i VK mnogo opcija šta će da misle jedan o drugom.
Preporuke:
0
0
73 subota, 05 mart 2011 12:20
maxim
sam tekst dokazuje koliko uopsteno govori o situaciji. po mom misljenju seselj je zrtva poltronizma svojih sledbenika kao uostalom i sve velike vodje u istoriji. interesuje me sta je srs uradila u srbiji proteklih godina, sta je uradila izvan srbije (sa rusijom,kinom i sl. zemljama na koje se pozivaju)?
Osim za optuzivanja, kleveta, pretnji i zala za predsednikom nizasta drugo nisu pokazali da su sposobni seseljevi poltroni.

svaka cast Seselju, zasluzuje sve pocasti na odbrani srpstva ali njegovi sledbenici su skup neafirmisanih poltrona!
Preporuke:
0
0
74 subota, 05 mart 2011 12:29
Visarion Ariljeviću
Ono moje pismo napred pogrešno je upućeno Todoroviću.Odnosi se na vaš odgovor meni.Nije mnogo bitno ali ipak,kad vodimo razgovor da se zna šta je kome upućeno.Todoroviću sam valjda odgovorio ako se tačno sećam.No, ovo o privredi je ipak bitno.Nikezić je bio napravio srpsku privredu za ugled. Onda se Tito dosetio pa ga je skinuo a sve što je naparavio po Hrvatskoj , Sloveninji i nekim drugim republikama predao njima na vladanje i upravljanje,Tu počinje sunovrat Srba u toj zemlji i zbog toga se ja ovde čsto sećam reči jednog starog Dubrovčanina koji mi je rekao davnih sedamdesetih godina "To nigde nema moj gospodine da jedan narod oslobodi i ujedini druge narode u jednom ratu a da ga u drugom ti drugi porobe"Bio je Srbin advokatn katolik iz Dubrovnika i sve što smo dalje išli sve više u pravu
Preporuke:
0
0
75 subota, 05 mart 2011 12:37
Dejan
Najpametniju konstataciju je izneo jedan od prvih komentatora "vojislavi" - nikako da stigne podrška iz Rusije i Kine za alternativni put bez EU.

"Vojislavi" je time sebe doveo u kontradikciju jer priča da su najobrazovaniji (pretpostavljam i najpoželjniji) političari u Srbiji Koštunica i Šešelj.

Pamet i politička mudrost podrazumeva i čitanje poruka i odsustva poruka (i to su poruke) činilaca koji utiču na našu srpsku sudbinu.

Rusija jednim migom nije pokazala da se interesuje za političku situaciju u Srbiji.

Za one sa kratkim pamćenjem Sergej Lavrov je pred prethodne izbore, na pitanje da li Srbija treba da uđe u EU odgovorio da je bolje da uđe bilo kad nego nikad. Mnoge moje poznanike je ovakav stav obeshrabrio. Pred izbore 2008. su u Moskvi primljeni i Koštunica i Tadić.

Ako Rusija hoće da odstupi od deklarativne podrške Srbiji, Putin treba 23. marta da napravi "simbolički iskorak" - da poseti Koštunicu, predstavnike radikala, da na bilo koji način došapne poruku...
Preporuke:
0
0
76 subota, 05 mart 2011 12:38
Bojan Todorović
@ Visarion
Rekao bih da ste me greškom pomenuli komunicirajući sa g. Ariljevićem.
Pročitah šta Vam g. Ariljević poručuje u tri vezana komentara i videh samo činjenice sa kojima se svako mora složiti – pa i ja.

Suštinska i najgrublja podela koja se može postaviti između „Vas“ i „nas“ tiče se stava i odnosa prema Miloševićevoj politici od '86 do '00 i onoj koja ga je nasledila.
Dakle – prvi od dva stava ( ponavljam, gruba bez nijansi i finesa koje i te kako postoje ) tvrdi da su Milošević i Srbija žrtve geopolitičkih okolnosti i faktora, da su činili koliko su mogli i učinili najbolje što je u tom trenutku moglo, a svaku štetu i posledicu treba pripisati sveukupnom, nedefinisanom, amorfnom zlom dušmaninu ili „Imperiji“ kako Antonić voli da definiše svesrpskog arhineprijatelja.
A onda je došao 5. oktobar i „okupacija“ od strane Imperije, na vlast su došli izdajnici i sve je krenulo naopako. Osiromašili smo, zaostali, izgubili slobodu i samostalnost i hitno nam je potreban spas!
Preporuke:
0
0
77 subota, 05 mart 2011 12:49
Dejan
...u suprotnom, sve priče SRS i DSS su lepe želje. Rusija neće da kaže da nas ne želi u savezu sa njima, niko tako otvoreno ne govori, njihovo ćutanje je poruka, koju pametni razumeju, ostavljajući one manje mudre da sanjaju o nečem nerealnom.

Još jedna tačka vredna pomena je potpuno odsustvo znakova i poziva na dogovor i saradnju DSS-a i SRS.

Niste čuli nikoga iz DSS-a da priča o koaliciji, pa ni da spominje čak SRS, a sada vidite da Šešelj eksplicitno kaže da je JEDINA stranka koja se bori za srpske nacionalne interese SRS.

Jedina stranka ne znači SRS, a i DSS, nego samo i isključivo SRS.

Prema tome saradnja i želja za saradnjom SRS i DSS postoji samo kod komentatora na ovom sajtu, u praksi se i ne pominje.

Pitanje za komentatore je jednostavno - isključite iz priče Rusiju, Kinu, BRIK. Uzmite scenario bez podrške ikoga (kao 99.), kako će Srbija da vodi oštru politiku protiv EU kad smo u njihovom okruženju?

Amerikanci uvek posete i njima naklonjenu opoziciju, pratite Putinovu posetu..
Preporuke:
0
0
78 subota, 05 mart 2011 12:50
Jasna@Dusan Ariljevic
Nemojte nas zasmejavati sa "zakasnelim transformisanjem",pa nasa PREDNOST je upravo bila ta sto smo kad su se nasi vrli "eksperti" docepali vlasti vec mogli uvideti na primeru drugih zemalja svu pogubnost propalog neoliberalnog koncepta kapitalizma ,koje je ZAPAD NATURAO,ali posto vlast i njihovi "eksperti" posle 5.oktobra nisu cinile Srbske patriote,vec strani placenici,(sl kao Jeljcin u Rusiji),oni su se trudili da taj koncept sto bolje sprovedu,umesto da ga odbace.I zato smo danas tu gde smo,upravo zato jer su ga ovi Vasi dosledno sprovodili,kao najbolji djaci MMFa, ne KASNJENJE u "reformama".
Preporuke:
0
0
79 subota, 05 mart 2011 13:12
Jasna@Dusan Ariljevic
"Procesi promena u drzavama poput Kine i Rusije, Milosevicu nisu bili dovoljan signal u kom pravcu treba krenuti".
Sad me zasmejavate jos i vise.
Pa Kina se sa svojim pobunjenicima koji su trazili reforme po uzoru na zapadni kapitalizam, krvavo obracunala na Tjenanmen trgu,jer da nije, danas Kine ne bi vise ni bilo,a o MMF reformama u Rusiji za vreme Jeljcina,koji je igrao kako Zapad svira,upravo isto ovako kako ovi danas igraju u Srbiji, ne treba trositi reci,pa gde Vi zivite?
Milosevic kao obrazovan covek(pravnik i bankar) i patriota je vrlo dobro znao sta znace te "reforme"koje Zapad i MMF naturaju,i zato im se opirao,a zato je bio satanizovan od Zapada.Sloba ulazi u istoriju kao antiglobalista ,a ovi danas kao unistitelji Srbije,isto kao Jeljcin sto je unistio Rusiju.Samo sto Rusi nadjose svog Putina ,a u Srbiji Putina ni na vidiku.I zato pustite tu pricu o "zakasnelim reformama",mogli ste je prodavati devedesetih, danas je smesna,pregazilo je vreme.
Preporuke:
0
0
80 subota, 05 mart 2011 14:30
Vladimir
Stvorili smo nekakav konsenzus, da nam je potrebna jaka i organizovana drzava i bolji standard gradjana.

Ali time se ocigledno ne bavi ni jedna trenutno, dnevnopoliticka stranka.

Gospodin Seselj nam nudi jedan dnevni proglas, u cemu ima malo ovoga i onoga, malo oponiranja ovima ili onima i nudjenje opcija nekakvih.
Saradnja sa Rusijom, a kao ne sa Briselom. Da li je neko pitao Rusiju?
Jedni nas nesto vole a drugi ne?
Dnevnopoliticke gluposti i zamajavanja.
I Brisel i Rusija i Kina i Brazil i ko god, gledaju svoj interes, a mi smo papazjanija sa 10(deset) miliona stanovnika, kao neki osrednji grad na zapadu, ili omanji gradic na istoku!
Preporuke:
0
0
81 subota, 05 mart 2011 14:39
Vladimir, drugi deo
Niko da ponudi, od "dnevnih" stranaka, inace sastavljenih od slucajnih prolaznika i prijatelja, program preuzimanja privrede od strane drzave, postavljanje sposobnih menadzera sa jasnim zadacima, da obnove i prosire poslove, da godisnje zaposle kvotu novih gradjana, a ne da se lepe na fotelje i kmece i lazu o nekoj krizi, okiceni titulama(cuveni "balvani sa titulama" i kvazi "domacini"), da se bave formom lazno uspesnih, sa polumafijaskim okruzenjem i luksuzom, i odvode preduzeca u brzu propast.

Niko ne nudi:
Efikasan drzavni sistem u sluzbi gradjana, a ne u sluzbi cedjenja i sikaniranja gradjana, poreski sistem koji odrzava drzavnu infrastrukturu, a ne partijske fondove, rezim protoka novca u kome je onaj koji na vreme placa beneficiran, a onaj koji kilavi, ili placa kreditima, pod nadzorom.

Ne nude ni bezbedan zivot, koji moze da se planira, a nude vecitu krizu, unutrasnje ekonomske sankcije(uvedene 2008-e godine zarad priznanja drzave Kosovo), sto nije primetio ni g. Seselj!
Preporuke:
0
0
82 subota, 05 mart 2011 14:39
Simić Manojlo
Ako preokret o kojem govore LDP i Čeda Jovanović,
podrazumijeva stvarni politički zaokret od 360
stepeni, onda je to upravo ovo što nudi Šešelj:
konačno i definitivno udaljavanje od nama neprijateljskog "zapada", koji je to oduvijek, i
nikad se promijeniti neće, a približavanje prijateljima Rusiji i Kini, koje će donijeti
prosperitet u svim aspektima, a naročito ekonomskom
koji bi od "zapada" uvijek bio doziran tako, da im
ostavlja širok prostor za ucjenjivanja svih vrsta.
Ko bi rekao, da do izvjesne tačke, Čeda i Šešelj
misle isto.
Preporuke:
0
0
83 subota, 05 mart 2011 14:45
nema 'leba
Vojo moj dobri, jedini junače srbski, Srbi, Hrvati, Muslimani, Mađari, Slovaci, Makedonci, Albanci i ostali bratski nam narodi i narodnosti koji žive u Beogradu imaju neopisivu želju da unište Srbiju i zatru srbsku istoriju i tradiciju. I ti ih u tome ne možeš sprečiti. Ni ti, ni SRS, ni Dveri, ni teško deprimirani narod čije se herojstvo ogleda u zakivanju ruku u stolove, ležanju po prugama, vešanjima, samoubistiva ili ubistvima cele porodice. Nemoj se sikirati. Oni imaju sve: kamere kojima snimaju putnike po autobusima, tehniku za praćenje ko šta piše na Internetu, policiju za gušenje bilo kakve namere u iskazivanju protivljenja uneštenju naroda i države, medije koji forsiraju borbu istomišljenika, i novinare koji mrko pogledaju sagovornika ako iskoči iz rečnika dozvoljenih reči, sudije koje zbog nedostatka puštaju zločince, a bez dokaza osuđuju ljude na 240 godina robije. Samo se molimo Bogu da on uzme stvari u svoje ruke.
Preporuke:
0
0
84 subota, 05 mart 2011 15:44
Miloje
Pozdravljam borca za odbranu SRPSKOG NARODA od zločinačko-fašističke nemani demokratskog Zapada, i želim mu brz povratak u Srbiju.
U atributu demokratski Zapad,ja ne koristim navodnike, jer posle toliko zla koje je Zapad učinio, termin demokratski je sinonim za zločinaštvo, pljačku i fašizam.
Preporuke:
0
0
85 subota, 05 mart 2011 16:00
Dušan Ariljević
@Coca
".... nikako se ne može oprvdati nečiji stav da vas i ratom vrati "na pravi put"." Sasvim tačno, slažem se. Ali "krivi put" donosi niz posledica koje su državu i društvo učinile ranjivim, zaostalim, bez izgleda da mogu da se nose sa realnim izazovima i opasnostima (pa i ratnim). Tako je Srbija do jeseni 91. već po mnogim pokazateljima bila na kolenima. Bez prijatelja u svetu. Jedino je vojni potencijal, koji se "taložio" četri i po decenije bio zavidan. Vojni potencijal, u materijalnom pogledu, ne i u ljudskom, što je uz ostalo odredilo karakter ratova i njihove ishode.
Pomnjete na kraju da je dostojno čoveka, potreba da misli svojom glavom. Ja bih dodao, da se glavom ne ide kroz zid. Simbolično rečeno, veština i sposobnost jednog naroda da se „održi i uznapreduje“ je da se kreće putanjom između te dve „tačke".
Preporuke:
0
0
86 subota, 05 mart 2011 16:13
Boban
Jadno!!!
Preporuke:
0
0
87 subota, 05 mart 2011 16:57
Nebojša Prpić
Maanojlu Simiću
zaokret od 360
stepeni


Često čujem tu frazu. Ako se ne varam, kada se okreneš za 360 stepeni, napravio si pun krug, znači došao u isut poziciju
Preporuke:
0
0
88 subota, 05 mart 2011 17:07
Stanimir Trifunović
@L

Ne sećam se da li je rekao VŠ ili Toma, 2002 godine: Lako je meni znati šta mi Đinđić misli, nego ne znam šta mi Koštunica misli
.

"Ono što mislim ne moram reći, ono što kažem sigurno mislim", I.Kant.

Prepoznajete li razliku?
Preporuke:
0
0
89 subota, 05 mart 2011 17:55
Denis
Gospodin Seselj je potpuno u pravu.Da se sacini koalicija Srpskog sabora dveri i srpske radikalne stranke, amin Boze daj.
Preporuke:
0
0
90 subota, 05 mart 2011 17:59
Ent
Da je radikalima stalno do Srbije oni bi se pomirili za naprednjacima. Presli bi preko svega.Ali do toga sto posto neche dochi zato sto je vodja radikala veoma sujetan.
Preporuke:
0
0
91 subota, 05 mart 2011 18:02
Dragan
Jadno Dušane, jadno. Ne vidim da se danas vlast u Srbiji 'kreće između dve tačke'. Naprotiv bespogovorno izvršavaju svaki nalog na štetu Srba i Srbije.
U svetu u kome vlada sila čovek ima nažalost samo crno beli izbor, ili da ostane čovek ili da se pridruži neljudima.
Vlast u Srbiji je napravila svoj izbor a posledice se već vide i tek će se videti.

Što se Šešelja tiče njegova dijagnoza je tačna ali Srbiju danas ne može da izvuče iz živog blata nijedna stranka. Okupacija koju imamo danas u mnogo čemu je ravna onoj turskoj i samo promenjene okolnosti u svetu kao i nekad što su moći će da donese promene i oslobođenje od savremenog neokolonijalnog ropstva.
To međutim ne znači da janičare na vlasti treba podržavati ili ostaviti na miru, naprotiv.
Zato Šešelja i neće skorije pustiti iz stvarnog zatvora kao ni Srbiju iz virtuelnog.
Preporuke:
0
0
92 subota, 05 mart 2011 19:33
Zoran
Stvarno mi nije jasan smisao i cilj ovog pamfleta.Dragi doktore Vojislava, priča koju pričate Vi i SRS je ispričana više puta i prevazidjena, kako Vaša tako i Vašeg imenjaka Koštunice koji je ima svo vreme ovog sveta da reši probleme Srbije.Vrlo je ružan Vaš pokušaj stavljanja DS-a i SNS-a u isti koš.I vi i DSS radite u ovom trenutku isto, pokušaj sklanjanja i smanjenje uticaja SNS-a, zaboravljate kako Vas je taj isi DSS prevario, istovremeno jačajući DS kome svi iskreni i pošteni ljudi u Srbiji već vide leđa, a pre svih im to želi i sa vlasti ih može skloniti samo SNS.
Preporuke:
0
0
93 subota, 05 mart 2011 19:34
Dušan Ariljević
@Visarion
„No, ovo o privredi je ipak bitno.Nikezić je bio napravio srpsku privredu za ugled.“ U svom političkom delovanju pokušao je da reformiše sve procese u Srbiji koliko je to bilo moguće u jugouslovima i „pod budnim okom partije“. Na žalost nije uspeo jer nije imao dovoljno političke moći. Imao je mnogo neistomišljenika, vrlo malo pristalica i to uglavnom među rukovodiocima velikih firmi koji su ga cenili jer je bio pobornik uvođenja tržišnih pravila u srpsku privredu. M. Nikezić je jedna od najmudrijih srpskih glava u drugoj polovini prošlog veka. Petnnaest godina kasnije jedan drugi političar, skoro neograničene moći i uticaja poveo je Srbiju „krivudavim putem“. Tako je to u istoriji, nije svakom zapisano......
Preporuke:
0
0
94 subota, 05 mart 2011 19:35
Dušan Ariljević
@ Jasna
„ I zato pustite tu pricu o "zakasnelim reformama",mogli ste je prodavati devedesetih, danas je smesna,pregazilo je vreme.“ Ja jesam „prodavao“ tu priču ali sa malo uspeha. Danas prodaja ide bolje ali i ne očekujem da je svi „kupe“ jer neke je pregazilo vreme.
Preporuke:
0
0
95 subota, 05 mart 2011 19:43
N
Za "Ent"
Da je radikalima stalno do Srbije oni bi se pomirili za naprednjacima. Presli bi preko svega.

Nisam radikalski nastrojen i ovo pišem čisto logički: Da li bi se ti mirio sa nekim ko te naziva monstrumomkao što Vučić zove bivšeg šefa.

Hajdemo malo logike:
Da li je AV oslovio monstrumom:
  • i jednog NATO pilota koji su ubijali civile?

  • Solanu, koji je to naredio

  • trgovce ljudskim organima?

Nije.
Drugo logičko pitanje:kakav je čovek koji deli istu poolitiku sa monstrumom 18 godina, svakodnevno se sreće,dele iste stavove? I onda otkrije da je ovaj monstrum.
Baviti se politikom podrazumeva elementarni osećaj za psiholgiju i procenu ljudi.

Da li će sutra nazvati monstrumom svog sadašnjeg formalnog šefa TN ili onog stvarnog, BT?

To je ipak gore od kletvi.Vernik,a AV to navodno jeste,ne obazire se na kletve,a etiketa momstruma je opasna izjava. Kletva nije kriivčno delo, a ovo može da bude.
Preporuke:
0
0
96 subota, 05 mart 2011 19:55
goxy
ali bolje nam je da nam Ameri plate nesto da ginemo u Iraku nego za dzaba Karlobag Ogulin Karlovac Virovitica.
Preporuke:
0
0
97 subota, 05 mart 2011 19:58
Jasna@Dusan Ariljevic
Jedino primecujem da je ove Vase reformatore pregazilo vreme, koji eto siroti tek sada,zbog Slobinog "slepila" moraju da sprovode "zakasnele" neoliberalne reforme.U medjuvremenu puko zapadni koncept neoliberalnog kapitalizma.Srbijanske "Reformatore" je pregazilo vreme(samo niko da ih obavesti o tome) ,a njihove "reforme"pregazise nas!
Preporuke:
0
0
98 subota, 05 mart 2011 22:05
Ent
Ent za "N"

Kako da ne. U pitanju je Srbija. Neka me zove kako hoce. U pitanju je moja otadzbina. U pitanju su visi interesi.
Preporuke:
0
0
99 subota, 05 mart 2011 22:07
...
@goxy, hahah odavno nisam gluplje nista procitao. Idi bre gini za americke zlotvore, svoju dedovinu neces da branis i cuvas, oces "dolar" pa da ubijas neduzne iracane da bi se krvnici napili nafte. Neverovatno u sta su pretvorili ovaj narod za ovih 10 godina. To je ta generacija odrasla na "vrednostima" velikog brata, farmi, b92, dvorova i ostalih Sorosevih informativnim emisijama.
Preporuke:
0
0
100 nedelja, 06 mart 2011 01:51
Dragutin
Kad je reč o stranom faktoru, VŠ je, po običaju, potpuno u pravu. Ali, baš zato se ne može ići glavom kroz zid, umesto velikih reči potreban je veliki rad i strpljenje da bismo ponovo došli u priliku da bez pardona rešavamo naša nacionalna pitanja. Jednostavno, mi sada nemamo ni poziciju, ni sredstva da sprovodimo politiku na način koji je Šešelju svojstven. Ponavljam, principijelno je potpuno u pravu i kad bi se moglo raditi na takav način - to bi bilo najbolje. Nažalost, neće moći još neko vreme, a do tada treba raditi kako se može i mora.
Kada govori o domaćoj političkoj sceni, VŠ je najviše insistira na savezu DS i SNS, a kao dokaze navodi prisutnost SNS u medijima i nekakvu najavljenu postizbornu koaliciju DS-SNS. Prvo, SNS jeste prisutna u medijima, ali SNS nešto radi: peticije (za smenu vlade), skupštinske inicijative (za smanjenje broja poslanika), mitinizi itd. A SRS, šta radi?
Preporuke:
0
0
101 nedelja, 06 mart 2011 02:00
Dragutin (drugi deo)
Drugo, dobar deo "prisutnosti" SNS u režimskim i antisrpskim medijima otpada na razne iskrivljeno prenete ili izmišljene izjave, o komentarima da ne govorimo. Treće, priču o nekakvoj postizbornoj koaliciji DS-SNS upravo kroz medije pod svojom kontrolom najviše gura DS, po vrlo jednostavnoj logici: mi smo se narodu definitvno ogadili, ogadićemo im i svoje protivnike najefikasnije ako ih povežemo sa nama. Ako DS i SRS uporno forsiraju priču o koaliciji DS-SNS, a svi, bez obzira na političku orijentaciju, znamo da to direktno i nedvosmisleno šteti samo SNS, šta onda da pomislimo o odnosu DS-SRS?
Preporuke:
0
0
102 nedelja, 06 mart 2011 02:17
Visarion Dušanu Ariljeviću
U redu, u ponečemu se slažemo.Ali ono gde se lažemo je mnogo opasnije.Ne samo ja i vi, nego mnogi.Nije Nikezić propao zato što nije imao podršku.On je na jednom nekom plenumu čak, kad je tu bio i Tito , dobio većinu.Tito je taj koji ga je posle, kad je našao ko će da stane na njegovu stranu i kad se Draža Marković pojavio da ga smeni, , kad je dakle zaigrao na katu alavosti za vlast, uspeo da preokrene stvar u svoju korist.Tu se jasno videlo šta on o Srbiji misli.I kad je Rankovića smenio , to se videlo ali u slučaju s Nikezićem apsolutno.Posle su stvari krenule nizbrdo.No dobro.Bilo kako bilo, bojim se da vi nećete glavnog vinovnika na scenu .A to su oni, prekookeanlije, oni koji se svuda mešaju, sve predvode, svima popuju, sve diktiraju.O njima sam govorio više puta povodom mnogih tekstova a naročito povodom jednog članka koji govori o kraju njihove vojne moći.Tu je još uvek u opticaju na ovom sajtu.Ne može se sve na ovom prostoru.Mi smo tu sporedni čak i kad smo zanimljiviji od glavnih
Preporuke:
0
0
103 nedelja, 06 mart 2011 04:35
Beogradjanin
Dr.Seselj,
Videli smo te kakav si bio u vladi Milosevica.Daleko ti lepa kuca.Nikad necu zaboraviti kad si bio kod Sadama Huseina.
Volio bi da izidjes sto pre iz zatvora i u Sarajevu (rodnom) pokazes na delu sta si sve pricao u govorima.U Hrvatskoj nesmes ni pomisliti da podjes i stvaras Veliku Srbiju.
Nista ti ne vereujem,jer ti si na dva kumstva pljunuo. Tvoj bog je Marks i idi sa njegovim manifestom u Hercegovinu....Ostavi nas na miru.Naporan si,bre.
eto ti tvoji bazeni,milioni i radikali:Pop-Lazic,radete,razne Puace i tuzbarice. Zbogom.
Preporuke:
0
0
104 nedelja, 06 mart 2011 09:51
Bojan Todorović
@Visarion
Zalutalo je. Ponavljam.

Činjenice su drugačije i govore da nikako nismo bili pasivni objekat. Čak i kratak uvid u bližu istoriju ( za one koji nisu bili učesnici ) daje jasnu sliku. Milošević je i te kako vodio igru od početka, imao mogućnosti da bira i BIRAO.
Kako – videli smo.
Trenutak promena političke karte sveta ( Ariljević ) kod na s se poklapa sa vakuumom na političkoj sceni. I nasuprot logičnoj i očekivanoj težnji svih da se i u Jugoslaviji napokon uvede višepartijski sistem, a da se odnosi među republikama urede na drugačiji način stajao je Milošević poslednji čuvar Titovog lika i dela, jednopartijskog, komunističkog sistema i unitarne države pod njegovom i vlašću te partije.
Sredstva koja će koristiti prikazao je vrlo jasno od osme sednice i Pavlovića, „rešavanja“ kosovskog zapleta, jogurta, Žute grede, mitinga istine, Gazimestana, raspada CKSKJ, a zatim bojkota slovenaca, pa sve do balvana, Štule, Šešelja i Borova sela.
A to je bio samo početak...
Preporuke:
0
0
105 nedelja, 06 mart 2011 12:09
Simić Manojlo
za; Nebojša Prpić

Pa jeste, sasvim ste u pravu. Trebalo je da kažem
359 stepeni.
Ustvari, moja poenta je bila da pokažem da i Čeda
nešto misli. Makar kako to čudno zvučalo.
Preporuke:
0
0
106 nedelja, 06 mart 2011 13:22
Vlah
Sve sto je ovaj gospodin napisao u svom pismu iz Gvantanama za Srbe je gola istina. Nisam samo suguran o delu u kome pise da ce tamo da ga drze dok ne prodju sledeci izbori.U ovakvoj katastrofalnoj situaciji u kojoj se ova zemlja nalazi njegovo vracanje na politicku scenu Srbije moze zapadnim planerima da pokvari jos nezavrsene rabote fizickog, moralnog i ekonomskog unistavanja ove zemlje, koje je gospodin pomenuo u svom pismu.

Oni vrlo dobro znaju da se ti njihovi planovi moraju ostvariti pre nego sto milioni nas zavrse po redovima narodne kuhinje cekajuci za ciniju supe koja ce nas odrzati u zivotu jos jedan dan. Izbor je na nama - status quo (citaj propast) ili promene na bolje, bez obzira kojoj partiji ili nacionalnosti pripadamo. Sledeci parlamentarani izbori u Srbiji su po mojoj proceni najvazniji u istoriji ove zemlje. Mi koji u njoj trenutno zivimo cemo snositi istorijsku odgovornost za nase postupke u ovim kriticnim trenucima. Popravnog ispita nece biti.
Preporuke:
0
0
107 nedelja, 06 mart 2011 13:25
Elementarna marematika
Dijametralno suprotan smer od smera u kojem idemo nalazi se na 180 stepeni!
Preporuke:
0
0
108 nedelja, 06 mart 2011 15:34
Realan Srbin iz REPUBLIKE SRPSKE
Vojo izdrzi.Broj komentara za svaki tekst objavljen u NSPM govori koliko ga ljudi podrzavaju i zarko zele njegov povratak.Vecina ljudi je progledala i u njemu vidi pokretacku snagu, koja moze da pokrene uspavane i zbunjene narodne mase.Sta god mislili o Voji,vi za sada, boljega u Srbiji nemate.Kakav Nikolic,kakav Vucic,kakvi bakraci.PRKOS PONOS SESELJ
Preporuke:
0
0
109 nedelja, 06 mart 2011 16:06
Slobodan Arsić
Treba zahvaliti "Dušanu Ariljeviću", jer doprineo da se polemikom proširi osnovna tema otvorenog pisma dr V.Šešelja. "Jasna" pre svih je izvukla "Dušana Ariljevića" na čistinu! Da pokaže u ime istomišljenika šta im smeta u ocenama situcije, u kojoj je Srbija, i prezentovanja krivaca za to stanje.
Preporuke:
0
0
110 nedelja, 06 mart 2011 18:28
Neumno umovanje
@Beogradjanin

Kada, gospodine, pričate da je Šešelju Marks bog onda to podrazumeva da makar malo poznajete ono o čemu pripovedate. A, utisak je da ni o Šešelju a niti o Marksu neznate baš mnogo. Prvo, vaš "nick" nije slučajno izabran jer bi njime hteli da pokažete da "beogradski duh" nema ništa zajedničko sa metodima i sadržajima Šešeljevog političkog delovanja. Iz takve perspektive gde podmećete nepostojeći i vrlo diskutabilan stav spram nečega što je delovalo, priznajem, kao razularena ulična gomila ne možete izvlačiti gotovo neopoziv, već naveden zaključak. Stvari su daleko komplikovanije, da ne kažem kompleksnije. Učmala beogradska baruština malograđanštine, nepokretnosti i nemisaonosti jedva može biti neka alternativa šešeljijadama i sličnim fenomenima. A, Marksa ostavite na miru i u seni sopstvenog iluzionizma i pseudograđanskog doživljaja realnosti.
Preporuke:
0
0
111 nedelja, 06 mart 2011 21:55
Dušan Ariljević
@Slobodan Arsić
Daleko smo mi od „čistine“ jer ja sam reagujući na Visarionovuu opasku „da su sankcije uništile velike fabrike“ to negirao navodeći argumente da je srpska privreda još pre sankcija bila skoro propala. To stanje vezao sam za nepreduzimanje neophodnih reformi. Svakom je jasno ko iole poznaje taj period da se Srbija svojom i tuđom (ne)zaslugom bavila s razlogom rešavanjem statusa Srba van Srbije i shodno tome teritorijama na kojima su oni živeli. To jeste, samo po sebi, najvažnije pitanje jedne države i jednog naroda ali ako u isto vreme taj narod i držva ekonomski propadaju onda ni ti „važni nacionalni radovi“ nemaju izgleda za uspeh. Konkretno period od 1987. do 1991-92. je propušten za ekonomske reforme Ima to svoje objašnjenje; glavna snaga, u početku tog perioda, kojom se S. Milošević koristio učvršćujući svoj položaj bili su radnici velikih industrijskih preduzeća.
Preporuke:
0
0
112 nedelja, 06 mart 2011 21:56
Dušan Ariljević
/nastavak/
(Čuveni protest pred Saveznom skupštinom radnika industrijske Rakovice, /već poslovično/ „spontano“ organizovan imao je za rezultat „uhapsite Vlasija“. Da se našalim, vrlo prepoznatljiv radno-socijalni zahtev). Nije Sloba hteo da dirne ni u društvenu ni u državnu radničku klasu jer bi time samo za vlast napravio problem koji bi morao da rešava. Niko nije bio bez posla, svi su „radili“ i svako je primao platu od nekoliko dm. To je takođe bilo vreme kad u se nemilice eksploatisali državni resursi anisu uopšte obnavljani. U nekim oblastima taj proces traje i danas. Toliko o sankcijama i privređivanju. Šta razlikuje sadržaj mojih komentara i nekolicine - naspram većine? Ne negiram ja njihovo saglasje sa proglasom V. Šešelja jer se tu radi o posledicama: Jel nas bombardovo NATO? Jeste. Jel pobio civile? Jeste. Jesu li uvedene sankcije? Jesu. A zašto. Šta su uzroci?
Preporuke:
0
0
113 nedelja, 06 mart 2011 21:57
Dušan Ariljević
/nastavak/
Zašto smo mi, na primer „pogubili“ sve saveznike, još na samom početku priče a videlo se golim okom da se Jugoslavija raspada i da je svaki rasplet bez jakih zemalja koje bi nam bile naklonjene, za nas poguban. Mnogo misle da je ekonomska ili vojna snaga odlučujuća za ishod sukoba (ili rata) između država. To važi samo kada se „sudare“ veliki. Za male zemlje u sukobu „rezultat“ određuju velike sile. Kaako smo mi u proleće 1991 „stojali“ na tom planu? Očajno. ....
Preporuke:
0
0
114 ponedeljak, 07 mart 2011 10:39
desitijat
Teze Dušana Ariljevića su, zaista brutalno anacionalne, a posebno sledeće:
- nemamo mi šta da ratujemo protiv jakih, već imamo odmah da se predamo (naravno da je bezbroj primera u istoriji koji potpuno opovrgavaju taj ameboidni moralni stav, npr. kod Herodota ima opisan jedan persijski car koji je po zemljama onih naroda koji se nisu borili protiv njegove vojske podizao spomenike u obliku ženskih polnih organa, da bi pokazao o kakvim se ljudima radi; drugi primer je npr. 1. svetski rat, kada je mala Srbija ustala protiv moćne austro-ugarske, a "saveznici" su joj podmetali klipove u točkove).
Preporuke:
0
0
115 ponedeljak, 07 mart 2011 10:40
desitijat
-nastavak-

- ili npr. ovakav stav:
Jel nas bombardovo NATO? Jeste. Jel pobio civile? Jeste. Jesu li uvedene sankcije? Jesu. A zašto. Šta su uzroci?


Pa slobodno ste mogli napisati šta su uzroci. Uzroci su ono što je rekao CNN, USA i EU. Posledice su vađenje ljudskih organa iz živih Srba, sve sa podrškom "ariljevića". A to što je prema turskim popisima stanovništva iz 1453. godine na Kosmetu bilo preko 90% Srba, to za "Ariljeviće" ne znači ništa. Kroz srpsku istoriju je bilo mnogo "ariljevića", i svima je isti zaključak "Srbi su za sve krivi", pa je normalno da bude 100 za jednog, pa je normalno da postoji "hrvatska pravoslavna crkva", "crnogorska pravoslavna crkva", a sutra i "sandžačka pravoslavna crkva".
Preporuke:
0
0
116 ponedeljak, 07 mart 2011 10:43
Lapovac, za Vida i ostale
Na našu nesreću sve ovo što Vid piše je tačno. Dao bog da Šešelj tamo pobedi i da se vrati živ i zdrav, ali za budućnost ove države to ne može da bude od presudne važnosti, osim kad bi Šešelj prihvatio ulogu poštene opozicije (podvlačim ponovo poštene opzicije). Nama ostaje samo da čekamo da se pojavi neka nova zdrava i poštena politička snaga, ako je to uopšte i moguće. U suprotnom možemo samo da zaključimo da je koncept demokratije sa ovakvim višepartijskim sistemom za narod propala stvar. A šta ćemo posle?
Za sada političkoj klasi (plutokratiji) i njihovom društvu ide dobro. MOGU SAMO DA SE ŽALE NA NAROD.
Preporuke:
0
0
117 ponedeljak, 07 mart 2011 11:48
Angel
Ne bi Srbija puno dobila ni sa jednom od aktuelnih opcija jer mogućnosti nisu velike. Međutim patriotske snage bi očuvale duh naroda i dostojanstvo države, ne bi prodali ni bogatstva države iako dokle god bi strani pritisak trajao ni sami nbismo imali puno koristi od tih bogastava.
Toga je svega bilo i u vreme Miloševiića. A odkada su se dosmanlije dokopale vlasti ništa se nije poboljšalo a ono što je bilo dobro je raskrčmljeno rasrpodato, narod prevaren, država opustošena. Dato je ček i ono što ti neprijatelj ne može oteti, a to je dostojanstvo i duh naroda. Rasprodali su najviše vrednosti nadajući se da će dobiti one najprizemnije - a nisu dobili ni njih. Ovo je najgora vlas koja je ikada vladala srbijom.
Preporuke:
0
0
118 ponedeljak, 07 mart 2011 12:46
Visarion Todoroviću
Pre bih rekao da je Milošević irao iznuđene poteze, čije je otvaranje u velikoj jugoslovenskoj šahovskoj partiji pre toga povukao Tito i mi ćemo tu partiju , svesni ili nesvesni , igrati još ko zna koliko godina.Kad je shvatio da se radi o cepanju Jugoslavije,Milošević se nije bunio zato što mu je to bio ćef.Njemu nije odgovaralo da u tom rasparčavanju Srbi budu nacinalne manjine, kako su dans postali.Slovenci su hteli da odu odmah po oslobođenju.Kardelj je Ćosiću posle rata stavio na znanje da su oni tu privremeno.Katoličanstvo i Beč su njih izdvojli .Možete da budete bečki konjušar ali je to bilo izglednije, ili drugačije nego gospodar u paklu.Milošević se pobnunio a nije "birao".Nadam se da tu poziciju razumete.On je činio ono što se moralo i na Kosovu.Govorio sam to negde da ne ponavljam.I Jogurt je izazvan.Oni koji su za autonomiju Vojvodstva igrali su svoje igre i za vreme Tita.Mi koji smo stvorili tu zemlju postali smo njen žrtveni jarac.A to vuče do 1918.Nema mesta a priča duga.
Preporuke:
0
0
119 ponedeljak, 07 mart 2011 16:40
waat
Srbija ceka Seselja!!!
Preporuke:
0
0
120 utorak, 08 mart 2011 16:03
aleksandar
Uf. Uvaženi Desitijat.
Maestralno.
U nekoliko kratkih rečenica ste rekli sve.
Ali baš sve.
Preporuke:
0
0
121 sreda, 09 mart 2011 01:33
Nikola Turajlić
@ Jasna
Čudi me da se ti i ostali komentatori upuštate u "raspravu" sa Dušanom Bojanom i sličnim. Ovi imaju veliki problem sa percepcijom i logičkom analizom stvarnosti, u čemu im nitko ne može pomoći.
Preporuke:
0
0
122 petak, 11 mart 2011 22:39
Turas
Šta mislite o mogućnosti koalicije Voja-Voja.Ona je logična ali među Srbljem teško.Jer nikome se ne spašava Srbija.O tome je popularno držati izborne govorancije,a onda su svi neverne Tome(kakva koincidencija).
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner